Aamulla tuun niin hakkaamaan päätä seinään. Mun oli sitten pakko mennä avaamaan se kone ja kattomaan luokan muuvit juttu. Ja "oho" jotenkin maagisesti aukes teamarikan blogi(teamarika.blogspot.fi), sitten iinakatariinan(iina--katariina.blogspot.fi) ja nyt oon täällä. Oon tosi luova ihminen, ja inspiraatio iskee yleensä iltaisin, aikaisintaan seittemältä. Jollekkin se ei tunnu myöhältä mutta kyllä mun rutiinissa kun on vaikka kasiaamu ja oon asettanu itelleni tavotteeks vähintään 9 tuntia unta... Joo ei enempää mun unirytmeistä( xD). Voisin vaikka kertoo mitä tein tänään... Koulun jälkeen mä ja _subsab_ (AKA my bestie) mentiin shoppaileen. Oli tosi kiva pitkästä aikaa hengaa ihan vapaa-ajallakin. Ostin seppälästä meikkivoiteen, tuun niiiin katumaan sitä. Nooh, voi voi. Sunnuntaina esiinnytään bändin kanssa kaverin siskon rippijuhlissa. Meillä on yks biisi aiivan auki... Ok nyt meen nukkuu(eli kännylle)..

 

XOXO, Minja